Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoassistent / digital bildbehandlare

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu skall vi se;
jag bor i malmö, har familj och är femton år för gammal.

Annars hade jag satt mig på bussen upp till Solna och tjötat hål i huvudet på Bruno att ”jag är mannen”.

Jag funderade på den tills jag såg att det står en rad om körkort, sen är det ju frågan hur dokumenterad olika kunskap är.

Det är faktiskt inte så länge sedan han sökte sist. Antar att han inte hitta vad han letade efter...

Fast han får ju skylla sig själv som inte gav mig jobbet :)

/Maverick

Estethia skrev:
skanna neg...? nej tack.
månadslön hade dock varit trevligt.
;o)

(skickar tipset vidare)
Men Christel! Vi snackar Bruno Ehrs alltså.

Om ”fotograf” är nummer 4 på en femgradig skala ligger Bruno på 6.

Jag tror banne mig jag skall söka, vissa saker måste man bara göra.

om tex. erwin olaf eller greg gorman söker assistenter så släpper jag allt för händer och mördar alla andra sökande!!

men bruno... nja.
inte alls menat att låta överlägset eller nåt, jag bara inte gillar hans bilder så värst och på min lista finns han inte alls.

Namnet på den du vill mörda är Robb Carr, bildbehandlare hos Greg G.

Dessa fotografer söker aldrig assistenter, man får jaga själv. Som jag gjorde med Irving Penn.

*antecknar*
Robb Carr... oki.. cyanid får det bli och sen kliver jag in och erbjuder mig att ta över hans jobb.. ;o)

fast nä.
jag har så dåliga erfarenheter av att vara fotoassistent att jag nog aldrig nånsin mer i mitt liv kommer söka nåt sånt jobb igen.

ANNONS
Götaplatsens Foto