Annons

Fotoateljé uthyres i sommar

Produkter
(logga in för att koppla)

Garrard

Medlem
Hej, jag har startat företag med foto som inriktning!

Kanske är det någon av Er som vill hyra en studio i sommar? Jag kommer att ha lågsäsong så det finns möjlighet att under många tillfällen hyra studion med eller utan kameror (Bronica).

Kanske vill ni "bara" komma och kolla? Det går fin fint! Ring mig på 054-567778 och försäkra er om att jag är där så är ni mycket välkommna och se hur jag har det.

Företaget heter FreMar's Ateljé och ligger på Zakrisdals Företagscentrum mellan Bergvik och Bellevue. Väldigt nära Biltema, Plantan mm.

Om ni går in på www.fremars.se så får ni en hel del information och bilder!

Mvh Fredrik Larsson

Hej Fredrik.
Jag kanske ringer men vill bara snabbkolla det jag tycker är viktigare än kameror.
Nämligen bakgrunder och blixtar?

Hej, jag har två Elinchrome blixtar på 250 och 500watt. Med softboxar, paraplyer - soft reflekterande, guld och en Stor reflexskärm.

Bakgrunder har jag 7 stycken; en mörkblå, grå, ljusgrå, brun, röd, vitt-papp och en med ett handmålat motiv-skogsdunge.

Titta på hemsidan så ser du dem i olika fotosituationer. Färgerna på bakgrunderna påverkas också av mängden ljus som träffar dem.
Alla är så kallade draperade utom den vita och den handmålade som är halvstyv.

Flera av dem draperade bakgrunderna är 6meter långa!

Mvh Fredrik.

Tack för snabba svaret. Jag kommer gärna förbi och kollar. Ringer någon dag.

Är det fler wfsare som vill kolla kanske vi kunde slå ihop oss?

lottae skrev:
Är det fler wfsare som vill kolla kanske vi kunde slå ihop oss?

Det är ju egentligen inte den här sortens fotografi jag håller på med men jag har sedan ett bra tag känt att det vore kul att veta mer. Om tid finns hänger jag gärna på!

Åh jag vill gärna kolla! Har dålig koll på det här med studio men är nyfiken och ganska intresserad.
Kan dock bara på vissa helger, förutom veckorna 28, 29 och 30 då jag finns i Värmland nästan hela tiden.

ANNONS
Götaplatsens Foto