Annons

"Fotografen ej längre medlem på fotosidan"

Produkter
(logga in för att koppla)

Mekis

Medlem
När jag försöker lägga in bilder i en grupp får jag meddelandet "Fotografen ej längre medlem på fotosidan." Jag vet inte om bilden lades upp, tror inte det. Däremot kan jag lägga upp bilder i mina egna album utan problem, kommentera andras foton osv...
Vad är fel? Är det en känd bugg?

Jag kan nämna att jag blev medlem 2003 och har varit borta många år. Jag blev medlem på nytt igår och har alltså loggat in på ett gammalt konto. Jag uppdaterade mina uppgifter; nytt efternamn eftersom jag gift mig sedan dess, ny epost osv. Men allt det funkade, och jag har ju lyckats med allt anant....

Med vänlig hälsning
Magdalena
 

ArneB

Aktiv medlem
Kan det vara så att du endast är gratismedlem och därför slagit i taket för hur många bilder du kan ladda upp?
 

pdahlen

Aktiv medlem
Det var länge sedan jag laddade upp bilder, men var det inte så att man måste söka medlemskap till grupper? Har du varit borta och kommit tillbaka så måste du kanske göra en ny ansökan innan du kan posta något i gruppen.
 

Mekis

Medlem
Jag är betalande plusmedlem och medlem i grupperna där jag försöker ladda upp bilder. /Magdalena
 

Bokeh

Aktiv medlem
Det var länge sedan jag laddade upp bilder också, men är det inte så att man måste ge omdöme till andra innan man kan ladda upp själv? Jag tror det var anledningen att jag slutat ladda upp, så fort det blir en massa krav är det inte roligt längre. :)
 

eon

Aktiv medlem
Då kommer jag med en alternativ gissning:
Är det inte så att grupperna 'ägs' av en ansvarig medlem?
Då kan det ju vara så att den medlemmen har gått ur och att gruppen 'hänger i luften' utan administrativ möjlightet?
 
ANNONS