Annons

Fotokompis-ar

Produkter
(logga in för att koppla)

Bo Persson

Avslutat medlemskap
Hej provar igen, undrar om det finns någon i Nordvästra skåne som man kunde fotografera med kille eller tjej, man eller kvinna . Själv är jag inte den som är så kunnig i alla inställningar och vise verse, men har gått kurser har jag gjort för att bli bättre, men känns som man behöver en fotokompis som kan lära ut mer. Finns det någo som känner för att utbyta lite erfaren het och dela med sig så skulle det vara bra.
 
Nu finns vi ju i sydvästra Skåne, men friluftsfrämjandet i Lomma har en fotogrupp där vi träffas 5-6 ggr/termin, vandrar, fikar och fotograferar tills slutarna glöder. Vi har olika kompetenser i gruppen vad gäller teknik, bildkomposition och ...tja... allmänt konstnärskap... och vi hjälper varandra utifrån egna förutsättningar. Utöver fototräffarna träffas vi ett par gånger och ger varandra kritik. Mer info kommer inom kort på den här länken:

http://www.friluftsframjandet.se/regioner/syd/lokalavdelningar/bjerred-lomma/

Jag hoppas inte det här räknas som reklam? Då får admin gärna berätta det när inlägget blir borttaget så ska jag låta bli att skriva mer om vår grupp på FS!
 
ANNONS