Annons

Fotokompis i östersund

Produkter
(logga in för att koppla)

jensa85

Medlem
Va roligt att det börjar hända saker :) jag är hit flyttat från Sthlm så jag har inte jätte bra koll på vart man kan ta vägen en söndag :p men säg en tid o plats så kommer jag :)
Jag jobbar till ganska så sent på lördagen, slutar kl 00 så jätte gärna inte allt för tidigt så är jag nöjd...
 

Rickie77

Aktiv medlem
Vad skulle ni säga om att starta med en fila o titta lite på varandras bild (tänkte ta med en laptop).

Egentligen verkar lördagen bättre för mig. Annars kanske kvällsfika må, tis eller onsdag?
 

jensa85

Medlem
Jag kan vad ni helst vill i morgon söndag och så är jag ledig måndag så en fika skulle sitta fint... Hör av er om vad ni vill göra och när så är jag på :)
 

jensa85

Medlem
härligt, då syns vi som kan i morgon för att gå ut och fota lite och dom som kan möts på fika på måndag.. jag kommer närvara på båda :)
ang. söndagen så tänker jag iaf gå ut någngång under eftermiddagen vilken tid och vart jag ska är inte bestämt än så säg till om ni har ideer eller tankar på vad ni skulle vilja fota :p
måndagen kan vi ju höras närmare om lite senare, tror jag är den ända som är ledig den dagen så jag kan när ni kan :)
 

Rickie77

Aktiv medlem
Om ni som med säkerhet kan fota idag söndag bestämmer tid och plats så ser vi om jag kan dyka upp. För i morgon föreslår jag Tages klockan 19. De verkar vara de enda som har kvällsöppet.
 

jensa85

Medlem
God morgon, ja jag vakna lite tidigare än planerat så om ni vill gå ut lite tidigare så gården för sig... Annars tänkte jag kanske ta mig nånstans runt lillsjön vid ca 12-13 nått sånt. Om nån vill nått annat så säg bara till :) jag kollar in här med jämna mellanrum ;)
 

jensa85

Medlem
Hmm... Jag kanske ska ta o berätta nu då att jag inte har körkort eller bil så längre bort än att det går att cykla kan bli lite svårt för mig, OM jag inte får tjuvstartade då förstås :p
 

jensa85

Medlem
Absolut, jag bor vid daffys, stora kyrkan om du vet... Jag är typ klar, så vi kan mötas upp vart du vill när du vill...
 
ANNONS