Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompis i östersund

Produkter
(logga in för att koppla)

jensa85

Medlem
Hej hej skulle gärna ha sällskap på fototurerna och nån att utväcklas med :)
Finns i Östersund och har du som jag en avsaknad av nån som delar ditt intersseså hör mer än gärna av dig

Jens
 

Rickie77

Aktiv medlem
Hej!

Jag är också fundersam på att hitta något fotosällskap. Vore kul om vi vore fler.

Har funderat på Storsjöbygdens fotoklubb, är det trevligt tro?

//Rickard
 

jensa85

Medlem
Jag har kikat lite på den nångång, men jag vet inte riktigt vad det är för folk i den klubben :p
Man kanske ska titta upp den lite mer ingående :)
 

Chronix_89

Aktiv medlem
Ne precis, har en fruktansvärd oordning på mina bilder just nu. Ja du, jag är faktiskt lite som du, men makro har jag fastnat ordentligt för, men jag gillar det mesta :)
 

Chronix_89

Aktiv medlem
Aha ok :) men står det inget på deras hemsida då? har läst runt lite där förut men tyckte det var lite bristfällig info faktiskt.
 

jensa85

Medlem
Jag jobbar under kvällarna men kommer vara ledig söndag och måndag... Ja jag är ledig lite då o då :p Är det nån som har tid, lust och om vädret tillåter kanske träffas och fota lite och utbyta erfarenheter :)
 

jensa85

Medlem
Absolut! Men undrade också om det blir någon månatlig träff för Storsjöbygdens fotoklubb?
Det står inte mycket om när eller vilken tid dom träffas på storsjöbygdens fotoklubb, bara lite kryptiskt vilken tid på månaden och vad dom gör där :p haha, tror man får höra av sig till dom om mer info :)
 

jensa85

Medlem
Jag har iaf möjlighet att träffas nu på söndag om det är någon som känner sig ha tid till de :)
Jag skulle tycka att det vore roligt om alla tre kunde ses :p
 

Rickie77

Aktiv medlem
Det vore kul att ses över en fika eller något. Dock är helgen nu och nästa lite svåra. Möjligtvis på söndag kan jag.
 
ANNONS