Annons

Fotokompis Malmö/Skåne?

Produkter
(logga in för att koppla)

T.Onnemar

Medlem
Då jag är relativt nyinflyttad i Malmö så tycker jag det vore intressant att komma i kontakt med andra som har fotografering som intresse.
Det vore kul att träffa lite fotokompisar där man kan bara ta en promenad med kameran över axeln, ta en fika och prata lite foto(och annat?) eller nått liknande.

Ålder och erfarenhet känner jag inte spelar någon roll, men jag är i alla fall 24 år, har fotograferat sen jag var 18 år och fotograferar mest om Street och motorsport men är öppen för andra förslag.
 
Sök upp Rei Trulsson här på fotosidan. Han kan nog vara en bra fotokompis.

Mvh

Ola



QUOTE=T.Onnemar;1939292]Då jag är relativt nyinflyttad i Malmö så tycker jag det vore intressant att komma i kontakt med andra som har fotografering som intresse.
Det vore kul att träffa lite fotokompisar där man kan bara ta en promenad med kameran över axeln, ta en fika och prata lite foto(och annat?) eller nått liknande.

Ålder och erfarenhet känner jag inte spelar någon roll, men jag är i alla fall 24 år, har fotograferat sen jag var 18 år och fotograferar mest om Street och motorsport men är öppen för andra förslag.[/QUOTE]

 

Osclin

Aktiv medlem
Jag bor förvisso en bit utanför Malmö men brukar vara där inne och fota med jämna mellanrum.
 

T.Onnemar

Medlem
Kul med bra respons!

Osclin - Jag har skickat ett PM till dig.

Olsin - Det har jag helt missat, låter som ett gott gäng så det ska jag definitivt kolla upp. Är det bara att dyka upp på träffarna eller finns det några krav?(medlemskap etc.)
 

Olsin

Aktiv medlem
Kul med bra respons!

Osclin - Jag har skickat ett PM till dig.

Olsin - Det har jag helt missat, låter som ett gott gäng så det ska jag definitivt kolla upp. Är det bara att dyka upp på träffarna eller finns det några krav?(medlemskap etc.)
Det enda kravet är att dyka upp på träffarna (och det är bra att föranmäla sig i tråden så att eventuellt antal kakor räcker till)
 
ANNONS