Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotokompisar i Sthlm

Produkter
(logga in för att koppla)

_Mange_

Medlem
Hej.

Skulle vara kul om man kunde träffa andra i Sthlm som gillar att fota. Jag är öppen för det mesta men blir mest landskap/natur, arkitektur och street. Eftersom jag fortfarande pluggar så har jag ingen värsting utrustning men till jul hoppas jag kunna uppgradera mig från D3100 till en D7000. Sen har jag en gammal minolta som jag brukar ha med mig på stan men den måste lagas nu tyvärr.

Som sagt skulle vara kul med lite sällskap ute på fototurerna så vi kan ge inspiration, kritik och öppna lite nya vyer för varandra. Vad sägs?
 

od_foto

Aktiv medlem
Vi är ett glatt blandat gäng som ses var 20:e dag på Café avenyn och pratar om våra bilder. Om det är en helg för vi också en del utflykter eller stadsvandringar. Kolla intråden här i forumen (under övrigt tror jag), eller på den "slavsidan" cafefotograferna på fejjan (där det nog finns en ordentlig adress rakt in i forumet). Alla är välkomna, utrustning kvittar, blick för bilder uppskattas, men huvudsaken är att man har skoj och vill plåta.
 

_Mange_

Medlem
Vi är ett glatt blandat gäng som ses var 20:e dag på Café avenyn och pratar om våra bilder. Om det är en helg för vi också en del utflykter eller stadsvandringar. Kolla intråden här i forumen (under övrigt tror jag), eller på den "slavsidan" cafefotograferna på fejjan (där det nog finns en ordentlig adress rakt in i forumet). Alla är välkomna, utrustning kvittar, blick för bilder uppskattas, men huvudsaken är att man har skoj och vill plåta.
Vad kul det ska jag kolla närmare på!
 
ANNONS