Annons

Fotos hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Foto skulle till sist öppna en hemsida läste jag i senaste numret. Diverse smått och gott skulle det finnas. Kul!

De ursäktade sig också för att allt möjligen inte skulle vara helt klart. Men jag hittar inget innehåll alls. Bara lite prenumerationsinfo. Inloggningen funkar, men det finns inget vettigt bakom.

Tittar jag på fel ställe eller har de fått byxis och skjutit upp lanseringen?

(www.tidningenfoto.se)
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Den skall öppna den 22:a har jag hört.

Det skall bli intressant att se vad de kokat ihop. De har hållt på rätt länge, ett bolag jag känner var lite inblandat i upphandlingen (men Allers valde en annan leverantör), det var över ett år sedan.

Domänen foto.se är dock registrerad av våra norska vänner på foto.no Jag har fått uppgift om att man skall ha lämnat in en ATF men jag har inte sett den där än.
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Ja, efter att ha gjort mer än skummat texten såg också jag att det var den 22 feb.
 

hasse lundberg

Aktiv medlem
Verkar bli en sida för alla tidningar i Allers koncernen.

Hoppas det blir mer än enbart prenumerationsservice.
Annars är det ju ingen mening med inloggning...
 

Jeppe

Aktiv medlem
Sidan är nog bara löänkad till allers.se så länge, tills de är färdiga med den. Enligt källor så ska det bli en sida för FOTO's prenumeranter.
 

Ollermark1

Aktiv medlem
Kollade på siten och fick fram att äventyret startar på måndag 21/2. Klickade på miniatyren av Foto efter att jag loggat in.
 
ANNONS