Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fototräff Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

elinelvesten

Aktiv medlem
Hej!

Tänkte kolla om det möjligtvis finns några fototräffar i Göteborg? Hade varit kul att kunna få mer inspiration och lära sig!

Mvh
Elin

Hej Elin! Känner du till FotoVäst? Jag vet att medlemmarna träffas då och då. Går du med i gruppen kan du lägga in en fråga på klotterplanket. Bara ett förslag. Sen träffas ett gäng och fikar varannan torsdag på Café Cello. Inte samma sak som att vara ute i fält med kameran men ett sätt att knyta kontakter. För FotoVäst kan jag inte tala, men till fikaträffarna är du varmt välkommen!

Elin, du är välkommen till Fotoväst också!

Bättre än klotterplanket är ju forumet där Fotoväst har en egen avdelning, lite längre ner här på sidan.
Om det är så att du inte kan vänta på att lämpligt sällskap ska komma på att man kan ha en träff i sommar exempelvis så kan du ju alltid själv ta initiativ till en fototräff i Göteborg med omnejd.

Jag håller på att flytta till Göteborg just nu, jag hade gärna deltagit på en fototräff av någon form! Kul att lära känna likasinnade i sin nya hemstad :D

ANNONS
Götaplatsens Foto