Annons

Framkalla film Malmö

Produkter
(logga in för att koppla)

OldSchool

Aktiv medlem
hejsan

Undrar om någon vet om det finns någon som framkallar film mellanformat, kanske storformat till vettiga priser i malmö?

Har för mig att japanphoto måste skicka iväg sitt på långa väntetider, och bildteknik har visst kursat.

skickade en förfrågan till Digifex om dom kan framkalla till privatpersoner eller om det bara är företag som får ta del av deras tjänster och väntar på svar.

annars är valet att tjata på Malmö konsthögskola(där jag kommer börja till hösten) att köpa in en framkallare eller köpa ett bakstycke som jag inte har råd med :S

OldSchool skrev:
med skicka bilderna antar jag att du menar printa? det är endast framkallning av film jag är ute efter som jag själv kommer scanna med Imacon scanner :)

Nix, jag menade skicka rullen :) Framkallar själv mina analoga bilder där..

lagus skrev:
Nix, jag menade skicka rullen :) Framkallar själv mina analoga bilder där..

aha ok, men jag har för mig det är väldigt dyrt att framkalla mellanformat där, speciellt om man lämnar in typ 50rullar i taget.

men det är säkert ett bra allternativ om jag inte kan lämna in och hämta på plats i malmö. känns bara bra att kunna prata med dom på riktigt ifall man ska förklara man vill ha oklippta neg, pressad film osv :)

ANNONS
Götaplatsens Foto