Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkallning i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

No52

Avslutat medlemskap
Hej, jag är rätt så ny till analog fotografering och letar efter ett bra ställe i Göteborgstrakten där jag kan framkalla mina bilder för en billig peng eller bara få negativen framkallade och scannade. Det är 35mm film jag använder. Jag har redan varit hos japan photo men det lämnade plånboken lite lättare än vad jag ville och tog ett herrans tag.

Jag är också ganska ny till forumet så om tråden har hamnat fel så är jag ledsen :)

Hej, jag är rätt så ny till analog fotografering och letar efter ett bra ställe i Göteborgstrakten där jag kan framkalla mina bilder för en billig peng eller bara få negativen framkallade och scannade. Det är 35mm film jag använder. Jag har redan varit hos japan photo men det lämnade plånboken lite lättare än vad jag ville och tog ett herrans tag.

Jag är också ganska ny till forumet så om tråden har hamnat fel så är jag ledsen :)

Hej Daniel!
Gå in på min hemsida, så har jag det du letar efter.

Mvh
Rolf
www.enbrabild.se

ANNONS
Götaplatsens Foto