Annons

Funkar inte sökmotorn?

Produkter
(logga in för att koppla)

Andreas74

Aktiv medlem
som den skall....

Om man väljer bilder som skall ha fått ett minst antal kommentarer och är inlagd de senast xx dagarna, så väljer sökmotorn endast ett fåtal bilder.
Mina bilder kommer t.ex inte med, samt garanterat många andra....

Vad är felet?

Mvh Andreas

Har du kryssat de andra valen så du inte har missat något. Ibland är det busenkelt att missa något.

Egna / Andras bilder.
Utställningar / Pool / vanliga album

Nix, endast bilder inlagda de senaste ex.20 dagarna.

Och mer eller lika med minst 10 kommentarer.

Inget annat ifyllt.

Jag vet inte med andras bilder men jag har 2st bilder som inte kommer med i den sökningen trots att de faller in i kriterierna.

Testade lite sökningar, du har helt rätt, det verkar som det är något tjall med att söka på egna bilder ja... vet inte hur det är med andras bilder. Annars är det jag som gör totalt fel, men det har fungerat förrut vad jag vet.

En annan grej som inte heller verka fungera är att söka enbart bilder som ligger i pooler.
När jag i sökformuläret kryssar för rutan "Bilden skall vara placerad i pool" får jag samma resultat som om den inte vore kryssad.

Jag har också försökt få bilderna sorterade på antal kommentarer (stigande). Inte heller det fungerar, bilderna kommer i vad som verkar vara slumpmässig ordning, oavsett om jag räknar totala antal kommentarer eller endast poolkommentarerna.

(Och det verkar inte göra någon skillnad på om jag bara söker egna bilder eller inte.)

ANNONS
Götaplatsens Foto