Annons

Funkar inte versionshanteringen?

Produkter
(logga in för att koppla)

wfrank

Aktiv medlem
Drog i väg ett mail till FS häromdagen men har inte fått nåt svar så då vänder jag mig hit istället.

Det verkar som versionshanteringen slutat fungera. Vet inte om det har med den efterlängtade uppgarderingen till 800kb och 1024bilder, men här är ett exempel som inte funkar:

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1528181.htm?set=mp

3 bilder upplagda, "Aktuell" är den som syns, men "#1" och "#2" kommer inte fram när man vare sig rör dom med cursor eller klickar.

Först tänkte jag det var skit bakom spakarna här, men så la en kompis upp nya verisoner också som inte heller syns.

Fler som har samma erfarenhet? FS?

Vi har haft fullt upp med annat och har inte hunnit svara. Vi får kolla på det där och förhoppningsvis löst till nästa vecka.

Vi har haft fullt upp med annat och har inte hunnit svara. Vi får kolla på det där och förhoppningsvis löst till nästa vecka.
Nu hittade jag felet. Du var på rätt spår, det hade med ändringen till att tillåta filer större än 300Kb att göra. Om bilden man ersatte med en ny version var större än 300Kb (i sin 1024x1024-version) misslyckades skapandet av den gamla versionen.

Men nu borde det funka. Jag rensar systemet på sådana trasiga versioner (de saknar bild) nu.

Japp, nu funkar det.

När man ändå har dig på tråden, får man fråga hur man gör en poll? Det fungerade inte heller när jag skulle försöka för en tid sedan.

ANNONS
Götaplatsens Foto