Nolov
Ny medlem
hej.
Kan någon berätta för mig hur jag skall ställa in min nikon D200 när jag vill använda gamla"analoga"
elektonblixtar.Har provat mig fram lite men får inte slavblixten att utlösa samtidigt med slutaren
är öppen.Letat i handboken men där står bara
"köp nya blixtar".
Hur gör man inställning med studioblixt ?
HälsningSven Olov
Kan någon berätta för mig hur jag skall ställa in min nikon D200 när jag vill använda gamla"analoga"
elektonblixtar.Har provat mig fram lite men får inte slavblixten att utlösa samtidigt med slutaren
är öppen.Letat i handboken men där står bara
"köp nya blixtar".
Hur gör man inställning med studioblixt ?
HälsningSven Olov





