urbano
Aktiv medlem
Kön ringlar sig lång till Bossens konsert. Och till att bli bildväljare! Så roligt! Det senaste jag såg var 70 anmälda.
Bildväljeriet är en succé, tycker jag. En bra injektion på fotosidan.
Mitt förslag är enkelt.
Dubblera bildväljaren. Alltså ge två medlemmar chansen samtidigt att välja bilder!
Föredrar denna lösningen framför att korta ner tiden. Bilder behöver tid...så två veckor är bra.
Praktiskt problem:
- en av portofoliobilderna måste försvinna från förstasidan för att TVÅ bildväljare ska få plats.
eller
- "våra favoriter" tas bort
eller
- utöka med en bild till på förstasidan
Föreslår att detta införs snarast. Intresset är ju stort. Och kommer säkert att bli än större. Det ger både bildväljaren ett "ansikte" och en chans för många att få sina bilder exponerade lite extra.
Taget?
/Ulf
Bildväljeriet är en succé, tycker jag. En bra injektion på fotosidan.
Mitt förslag är enkelt.
Dubblera bildväljaren. Alltså ge två medlemmar chansen samtidigt att välja bilder!
Föredrar denna lösningen framför att korta ner tiden. Bilder behöver tid...så två veckor är bra.
Praktiskt problem:
- en av portofoliobilderna måste försvinna från förstasidan för att TVÅ bildväljare ska få plats.
eller
- "våra favoriter" tas bort
eller
- utöka med en bild till på förstasidan
Föreslår att detta införs snarast. Intresset är ju stort. Och kommer säkert att bli än större. Det ger både bildväljaren ett "ansikte" och en chans för många att få sina bilder exponerade lite extra.
Taget?
/Ulf