Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Stor familj eller kaffesugen så var det inte rätt men bra tänkt med tanke på hjälpen.

Denna ger värme i...

Ska sätta på fika.

Vadd har du fler för motorer?

Det är väl så att jag är kaffesugen samt att jag har en stor kaffekopp....(norrlänning som man är av börd)
Jag skall vara på Af på fm, så den som är kallad kan lägga upp en ny bildgåta.

Hör av mig fram på dan...

God morgon! God morgon!
Jaså, 'kreatören' går på autofokus på morgonen! Ja, vem gör väl inte det, förresten... :/

Jag gissar på en kula du tappat på sängen (sov dåligt, prinsessan?), eller så är det en nit på något oidentifierbart vitt.

Nix, ingen kula på sängen, och inte är det oidentifierbart vitt heller. Vi väntar väl en stund till med ledtrådar.

Jag sliter mig upp ur bingen varje morgon vid 6-tiden och då det tur att af finns, nu har jag stabiliserat mig lite och kopplat upp mig på manuellt gående (seende)...

Marsipangris?

JAAAAAA!!!!!!!!

Den konsumerades tjugondag knut, men jag är säker på att få en ny till nästa jul.

Bilagor

• nasse.jpg
    nasse.jpg
    46.5 KB · Visningar: 151
ANNONS
Götaplatsens Foto