Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gratis Antivirus?
- Trådstartare Maverick
- Start datum
Maverick
Aktiv medlem
Kalas, tack för hjälpen. Den är nu nedtankad via ena jobbets fetlina ner till mitt nya usb-minne. Känns som jag är sist i världen med att skaffa ett sådant. Jag har tappat räkningen på hur många datorer jag har och ändå har jag inte skaffat ett sådant förrän nu.
Nu när ni nämde dem så kom jag ihåg att det var ett populärt program som brukade följa med tidningarna innan NOD32 blev populärt.
Tack igen så hörs vi.
Mvh
Maverick
Nu när ni nämde dem så kom jag ihåg att det var ett populärt program som brukade följa med tidningarna innan NOD32 blev populärt.
Tack igen så hörs vi.
Mvh
Maverick
mipert
Aktiv medlem
Tack för det.
Nyfiken som jag är laddade jag ned programmet och installerade.
Sedan stirrade jag på skärmen medan datorn startade om och startade om och startade...
Första systemfelet för mig på 18 månader.
Tog en stund innan jag kom ihåg hur man startar i felsäkert läge.
Nu är programmet avinstallerat och jag kan jobba igen.
Kanske F-secure och AVG inte är kompisar?
Sedan stirrade jag på skärmen medan datorn startade om och startade om och startade...
Estethia
Aktiv medlem
håller med fullständigt.mill skrev:
japp, avg här med efter allt elände med nortons trams.
köpte en ny bärbar dator där nortons virusgrejs redan var installerat.
fruktat mycket problem var det, tills jag avinstallerade norton och körde in AVG istället.
Estethia
Aktiv medlem
det gäller att välja.mipert skrev:
Tack för det.
att ha två virusprogram är inte alltid så toppen.
jag avinstallerade norton innan jag installerade AVG, eftersom det lätt krockar.
Skybolt
Aktiv medlem
Estethia
Aktiv medlem
haha, du är säker på att du aldrig nånsin hade problem med uppdateringarna och kompabiliteten på filmen?mipert skrev:
Aha, sådana problem hade jag aldrig när jag körde med Tri-X och D-23.
[ironi]
det gäller även att inte råka blanda två framkallare.
;o)
mipert
Aktiv medlem
Jooo, HP-5 bytte karaktär på emulsionen utan att meddela marknaden.
Och när vi kört för många filer i tanken med D-76 tappade filmerna lite i kontrast, antar att vi borde uppdaterat med ny framkallare lite oftare.
Och det där med profiler för olika fotopapper var ett elände, förstod det aldrig, ibland blev det som det såg ut i mörkrummet och ibland inte...
Och när vi kört för många filer i tanken med D-76 tappade filmerna lite i kontrast, antar att vi borde uppdaterat med ny framkallare lite oftare.
Och det där med profiler för olika fotopapper var ett elände, förstod det aldrig, ibland blev det som det såg ut i mörkrummet och ibland inte...
JonasSamuelsson
Aktiv medlem
Jag skulle inte rekommendera ett antivirusprogram som inte fungerar om inte IE finns installerat på datorn.
Estethia
Aktiv medlem
jag brukade köra med kalibrerad lampa i korridoren. funkade finfint.mipert skrev:
ohls
Aktiv medlem
http://www.free-av.de
http://www.free-av.com (verkar vara nere för tillfället)
Anti-Vir finns också som gratisalternativ.
Men vill man ha ett virusprogram som är snabb och inte drar allt för mycket systemresuser ner dator så skulle jag rekomendera nod32
Vill man ha ett virusprogram som hittar mycket så kan jag rekomendera kaspersky Det finns även möjligheter att få den att hitta spyware vilket är bra
http://www.free-av.com (verkar vara nere för tillfället)
Anti-Vir finns också som gratisalternativ.
Men vill man ha ett virusprogram som är snabb och inte drar allt för mycket systemresuser ner dator så skulle jag rekomendera nod32
Vill man ha ett virusprogram som hittar mycket så kan jag rekomendera kaspersky Det finns även möjligheter att få den att hitta spyware vilket är bra
Maverick
Aktiv medlem
Nån som har koll på hur AnitVir:s uppdateringar går till? Direkt efter installation så tanker den ner ytterliggare 3,5 MB. Jag hoppas den inte har för vana att uppdatera hela programmet varje gång. Det är ingen vidare bra lösning för en annan som sitter på modem...
/Maverick
/Maverick
ohls
Aktiv medlem
nej glömde kanske skriva att nod32 och kaspersky kostar pengar.
Antagligen så är det så att installationsfilen som man laddar ner inte inehåller den senaste uppdateringen vilken medför att första gången kan man få ladda ner en rätt stor fil, likaså om man väntar länge med att updpatera.
Antagligen så är det så att installationsfilen som man laddar ner inte inehåller den senaste uppdateringen vilken medför att första gången kan man få ladda ner en rätt stor fil, likaså om man väntar länge med att updpatera.