Annons

Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lasse H

Aktiv medlem
Tack till de ansvariga ( Janne, Christel m.fl) för att jag fick möjlighet att delta i den lärorika och trevliga kursen. Mitt fotointresse sporras av sådant. Stort tack.

mvh
 

Håkan Larsson

Aktiv medlem
Tack Christel, Fredrik, Per, Janne för en lärorik och inspirerande kurs.

Och naturligtvis Göran, den självflammsande modellen. Inte bara stilig, utan man fick coaching medans man plåtade, kan inte bli bättre... :)

Nästa gång ska jag komma ihåg att ta av UV-filtret, så ser modellen kanske inte lika uppgivet arg ut...
 

Bilagor

Senast ändrad:

Dekoratören

Avslutat medlemskap
Studiofotokursen?

Hej!

Är sååååå avis på alla Er som fick gå på modellfotokursen i måndags. Såg att fotosidan har studiofotokurser vid tre tillfällen nu i oktober och november. Jag vill så gärna gå men hur anmäler man sig?,någon som vet?

Hanna
 

Mr.Christopher

Aktiv medlem
Ville bara tacka för studiokursen i Söndags. Det var kalas! Lite frustrerande att stå utan kamera ett tillfälle som då! Och Christel var kanon, trots att hon var så nervös =)
Tack!!
//C
 

potion

Aktiv medlem
När är nästa kurstillfälle? Har missat var listan med kursdelarna, datum mm ligger nånstans.. =S

// Linda - som vill va me.. =)
 

nonno

Aktiv medlem
Fotokurser

Hej Linda!

Gå gärna in och titta här:

Forum

Fotosidan.se (Tyck till, fråga och......)

Fotokurser - repris på tidigare fotokurser

(Tyvärr funkade det inte när jag försökte klippa in tråden för att du snabbt och enkelt skulle komma till just den diskussionen. Du får leta lite...*ler*...)

/nonno
 
Senast ändrad:

MWPhoto

Aktiv medlem
Hallå!
Vi som var på studiofoto-kurs ombads att skicka en del av våra "modellbilder" till Janne eftersom modellerna skulle uppskatta att få dem som tack för hjälpen.
Antar att ni skickat dessa till Janne som lovade att samla ihop dessa och skicka vidare.
Själv har jag skickat mina, trots att jag "bara" fotade med min G3:a. Tänkte säga till modellerna att storleken inte har någon betydelse, men jag var väl för blyg för det.
 

Epic

Aktiv medlem
Hej,

Ni som var med på studiokursen, vad ska man ta med för objektiv? På min sida finns en lista över mina objektiv, tyvärr en kort sådan än så länge :(

Ska dit imorgon och ser verkligen fram emot det!

/Bilal
 
ANNONS