Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Härliga naturbilder från Borneo...

Produkter
(logga in för att koppla)
så härliga var väl inte dom bilderna? själva fotograferingen var väl varken bra eller dålig, men generellt var nästan alla bilder för mörka tycker jag.

Enligt mitt sätt att se så tycker inte jag att bilderna är för mörka, utan riktigt bra exponerade.

Läckert

I mitt tycke fantastiska bilder från Borneo på de mindre krypen i regnskogen samt miljön.

Jag skulle säga Klum-klass för att betygsätta dem!

Har själv varit på Borneo och känner till viss del till förutsättningarna för fotografering i renskog.

Förutsättningarna kunde vara bättre (svagt ljus, fuktikgt, regnigt (!) samt div. småkryp som klänger på en ;-)

Mycket hög klass och rätt exponerade, smaken är ju delad men inte är bilderna underexponerade inte!

Mvh/Mattias

Inte var de underexponerde! Visst, många av bilderna var lowkey-bilder, vilket är lite ovanligt, då de är svåra att göra bra. De här var däremot riktigt bra!

Måste bara hålla med... mycket fina bilder!
Blir lite avundssjuk bara. Skulle själv vilja ta så fina.

Jag tycker Form galleriet var absolut bäst. Det om något är bra naturfotografi i mina ögon.
Påminner lite överlag om Mattias Klumd bilder.

Kul att mina bilder har uppmarksammats. Tack for alla fina kommentarer.

Jag ar just nu nere pa Borneo igen, forhoppningsvis far jag med mig lite bra bilder hem.

ANNONS
Götaplatsens Foto