Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Höstlotteri!

Produkter
(logga in för att koppla)
Yikes

Jag har visst missat hela diskussionen på sistone. Fullt upp. Ska man välja bild? *tar på sig dumstruten och vänder sig in i hörnet*
 
4) Lars Lundberg väljer Tim lundströms "Stenarna #2
9) Jakob Gawlik väljer Jan Arleklints "Som i en dröm"
8) Jens Sandvej Grandin väljer "Only a moment" av Kristoffer Ingemansson
1) Jan Arleklint väljer Gunte Hanssons "Spår"
11) Yvonne Engström
3) Wiwi Aronsson väljer David Sjunnesson - Smoking
6) Thomas Stålbrand väljer Carl Eklind - Callochromis pleurospilus "Kigoma"
22) Eva-Bhoanita Huttunen väljer Tobias Jansson - Ömhet
2) David Sjunnesson väljer Eva-Bhoanita Huttunens "Midsommarblomster"
24) Keit Olsson
13) Niklas Wibom
7) Carl Platon
19) Tim Lundström väljer Jakob Gawlik - Harv
20) Tobias Jansson - Tusensköna
21) Carl Eklind
23) Jens Rappholdt
14) Gunte Hansson väljer Wiwi:s Fjäril
5) Kristoffer Ingemansson väljer Niklas Wibom - Romance in the Morning
18) Jorma Kaunonen
17) Daniel Holking
26) Timo K Yli-Kyyny
10) Kalle Hoppe - väljer Jens Sandvej Grandin "Religion"
27) Martin Lindell
25) Christer Pettersson
 
Polsk riksdag är väl bara förnamnet på denna fars.
Jag hoppar av, varför måste någon sitta och "rodda" detta val?
Folk har väl så pass i huvudet att det kan se när det är deras tur utan att någon "pappa" måste hålla på att styra det hela. Brinner det någonstans eller???
Att ändra reglerna helt efter eget huvud tycker jag är snudd på översitteri.
 
Jag tycker nog att Janne har fått lite väl mycket oförtjänt kritik. Visst, lottningen blev lite fiaskoartad men det berodde ju främst på att väljandet gick VÄLDIGT trögt. Lite klarare regler om vad som gällde för lottningen hade varit önskvärt men jag tror inte att någon lösning hade tillfredsställt alla deltagare. Men vi lär så länge vi lever och till nästa gång så vet vi att det gäller att ha klara regler redan från början för hur lottningen ska gå till och hur väljandet ska gå till för att allt ska flyta så smidigt som möjligt. Jag tycker vi säger tack till Janne för att han fixade till lotteriet!
 
Det är ju så när man ordnar något, att några blir nöjda några missnöjda. Det finns inget sätt som är rätt i den meningen att alla blir nöjda. Det är inget konstigt med det och jag kan ta det :)
 
Jag vill bara sig att min bild fortfarande finns och välja...
Det känns inte riktigt rätt att jag ska sitta här med Tims fina bild och inte skänka bort någon själv.

Så om någon av de som inte valt ännu är intresserad så är det bara att skicka ett mejl.

/Lars
 
några blir nöjda, andra blir missnöjda.

Jag tyckte detta var en kanonide och skänker en dubbeleloge till Jan!

Förstår inte riktigt hur man kan bli så inihelvete grinig som vissa här har blivit. Det är ju snudd på pinsamt...

Om ni inte tycker att det fungerade något vidare kan ni ju ta initiativet nästa gång och göra det bättre...

/Jakob
 
ANNONS