Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Har köpt en 350d
- Trådstartare Fibbe_15
- Start datum
HighwayStar
Aktiv medlem
Hej !
Ja, du kommer inte bara vara nöjd.. Du kommer att bli överlycklig.. =)
Mvh Johan
Ja, du kommer inte bara vara nöjd.. Du kommer att bli överlycklig.. =)
Mvh Johan
Piddelito
Aktiv medlem
Hej Felix och grattis till en investering du inte kommer att ångra! Jag köpte min 350D för snart ett år sedan, och vi blev goda vänner direkt kan jag upplysa.
Det har skrivits mycket om det medföljande 18-55 mm kitobjektivet, och förvisso lämnar det mycket i övrigt att önska när förhållandena inte är optimala. Men i mitt tycke duger det gott till att börja med, speciellt nu när sommaren kommer och det inte råder någon brist på ljus. Investera i nya objektiv först när du verkligen vet vad du behöver.
Ut och plåta. Lycka till!
Det har skrivits mycket om det medföljande 18-55 mm kitobjektivet, och förvisso lämnar det mycket i övrigt att önska när förhållandena inte är optimala. Men i mitt tycke duger det gott till att börja med, speciellt nu när sommaren kommer och det inte råder någon brist på ljus. Investera i nya objektiv först när du verkligen vet vad du behöver.
Ut och plåta. Lycka till!
pellepiano
Aktiv medlem
.. och jag har haft min i precis 2 år. En mycket bra kamera och som peter säger, kitobjektivet är bra att börja med. Om inte annat för att sen uppskatta bättre och mer specialicerade objektiv.
Passa på och läs lite artiklar här om grundläggande info om fotografering med manuella inställningar, om du inte redan kan det på dina fem fingrar. Det kommer du ha stor nytta av när du ivrigt börjar fota sen.
Passa på och läs lite artiklar här om grundläggande info om fotografering med manuella inställningar, om du inte redan kan det på dina fem fingrar. Det kommer du ha stor nytta av när du ivrigt börjar fota sen.