Annons

Har någon fått sin "flashback"-blixt?

Produkter
(logga in för att koppla)

vackraord

Medlem
Tänkte kolla om någon köpt en nikon d40/x under kampanjperioden och fått en sb-400 på flashback-kampanjen? Det är snart 3 veckor sen jag skickade in kopia på kvitto och voucher.

Fick min för ca 3 veckor sedan. Tog bara 5-6 dagar från det jag faxade in kampanjblankett och kvitto tills blixten dök upp :)

Kanske så populär kampanj att blixtarna tillfälligt är slut ;-)

Ha´de / Matti

Själv har jag väntat på min blixt i snart 8 veckor nu... Mailade Nikon och frågade vad som hänt, fick bara till svar att jag ska få min blixt, men det kommer att dröja. Hur länge visste de inte.

Jag ringde Nikon häromdagen och fick veta att väntetiden är 6-8 veckor. Som skäl till denna långa väntetid fick jag till svar att försäljningen av D40-modellerna överträffat förväntade 3000-4000 enheter flera gånger om. Jag frågade om det gick att byta från dåvarande flashback till nuvarande cashback men det gick inte. För mig som har tre SB-800 är i och för sig SB-400-blixtarna av litet värde men jag vill ju inte bara strunta i att få dem.

Jodå, blixten dök upp till slut, men det tog ungefär 4 veckor från det att jag skickade in vouchern tills jag fick den.

Står på Nikon.se nu att deras lager av sb-400 är slut och att de kommer att börja leverera i början av september. Hoppas jag hinner få min innan resan jag ska iväg på i slutet av september...

ANNONS
Götaplatsens Foto