Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjäälp!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Edora

Avslutat medlemskap
I förrgår när jag använde min canon eos 350 d så såg man jätteskarpt är man tittade in i kikhålet för att ta kort! Men dagen därpå så var allt suddigt. Har gjort ren linsen och kikhåler och tittat efter damm i objektivet 18-55 mm.
Satte i ett annat objektiv och tycker det ser skarpare ut men inte jättebra. Någon som vet vad felet kan vara?
Snälla hjälp mig!

Mvh Malin Stagenmark

Dioptrijustering?

Hr du kommit åt den lilla runda knappen vid sökaren som man justerar för synfel?? Vet inte säkert om den finns på 350D men kanske. Den sitter på hitsidan snett uppe till höger om "titthålet".

I förrgår när jag använde min canon eos 350 d så såg man jätteskarpt är man tittade in i kikhålet för att ta kort! Men dagen därpå så var allt suddigt. Har gjort ren linsen och kikhåler och tittat efter damm i objektivet 18-55 mm.
Satte i ett annat objektiv och tycker det ser skarpare ut men inte jättebra. Någon som vet vad felet kan vara?
Snälla hjälp mig!

Mvh Malin Stagenmark

ANNONS
Götaplatsens Foto