Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hjälp...det går runt i huvudet....

Produkter
(logga in för att koppla)

scrapparlotta

Aktiv medlem
Nikon eller ? Vilka objektiv ? Vi är nyfikna.......... Första bilderna ?
En nikon....denna...Nikon D60 + 18-55/3,5-5,6 VR + 55-200/4,0-5,6 VR. Har haft fullt upp att sätta mig in i kameran, objektiven osv. Jag har testat och tagit några bilder. Dom kommer att komma upp i kväll om jag orkar....
Men det är kul....skitkul:)
 

Erik Schalin

Aktiv medlem
Hahahaha. Förutom grovt OT då Erik ......så är styrkätting stora snökättingar som läggs på lastbilar. Och styrkätting läggs då som det låter på framhjul så man kan styra då det är backigt samt halt och stupen ner i raviner är endast en kantsten borta ..Sedan driv och bromkätting får man lägga på så släpet tex inte halkar om dragbilen som bromsar med kättingar på rull och drivhjul....


On spot är en manic som fälls ut och lägger sig och kastar runt kättningar under drvhjulen.. Så slipper man i vanliga väglag hålla på med kättingar..tryck knappen bara så ploppar rullen ut och kättingarna kastas runt och under drivhjulen..
Aha, tackar
 
ANNONS