Annons

Hjälp Med Kamera Snarast!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kira

Medlem
Har någon erfanheter kameran Mini Digital Camera? Verkar helt ok, men det låga priset skrämmer mig..

Jadu,

Såg den tyvärr i en tidning :( Men verkar inte så bra, men priset lockade då man har tom plånbok just nu.

hum..*fundersam*

frågan e om man ändå ska köpa den då den är så himla billig och kan vara rolig att ha som "hobby-roligt"

Den där kameran är inte ens hobby-rolig, den är bara skräp. Köp en billig my2 eller nåt istället så får du iaf vettig kvalitet.

Hej Anna!

Fick ett reklamblad i posten idag där samma kamera kostade 249 kr. Antagligen är den inte ens värd det!

Såg i din profil att du redan har en digitalkamera. Även om du ger din befintliga kamera dåligt betyg så är Smart betydligt sämre. Upplösningen är 20 gånger högre på din gamla kamera än Smart...

mvh Mattias

En polare köpte en.. Superdålig.. Rymmer 20 bilder i sämre kvalitet än min mobiltelefon.. Och där kan jag ha närmre 70. Och superoproffsigt program.

Köp en, lägg den i handskfacket i bilen och ha den om nått oväntat inträffar som t.ex. skada på bilen vid parkering, krock eller nått.

Fel att lägga in på klassisk tror jag. Hör mer hemma hos "digitalnissarna". Som diskuterar och diskuterar. Och diskuterar !!!!

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto