jsjoholm
Medlem
Hejsan
jag kommer att åka ut och resa i ungefär ett halvår, och under denna period så kommer jag mer eller mindre att leva ur ryggsäcken på heltid; jag har kollat runt en hel del och tänkte nu slänga ut frågan här - vilka ryggsäckar ni skulle kunna rekommendera.
Krav spec:
Måste kunna hålla
2 st system kameror(Nikon D2h, D200 med Bat. grep)
4 st objektiv(nikon 70-200mm, 12-24mm, 18-55mm, 24-120mm)
x st laddare (kamera, dator, diverse omvandlare och ombyttes kablar för olika uttag)
1 st powerbook g4 15"
3 st skjortor
x st t-shirtar
x st sockar
x st underkläder
+ eventuellt 1 st jacka(tunnare typ)
och gärna ha så att jag kan strappa på min sovsäck på ett bra sätt. Med goda utbyggnads möjligheter.. bör vara tålig för väder, vind, smuts, sand osv.. inte vara allt för uppseende väckande
jag kommer att åka ut och resa i ungefär ett halvår, och under denna period så kommer jag mer eller mindre att leva ur ryggsäcken på heltid; jag har kollat runt en hel del och tänkte nu slänga ut frågan här - vilka ryggsäckar ni skulle kunna rekommendera.
Krav spec:
Måste kunna hålla
2 st system kameror(Nikon D2h, D200 med Bat. grep)
4 st objektiv(nikon 70-200mm, 12-24mm, 18-55mm, 24-120mm)
x st laddare (kamera, dator, diverse omvandlare och ombyttes kablar för olika uttag)
1 st powerbook g4 15"
3 st skjortor
x st t-shirtar
x st sockar
x st underkläder
+ eventuellt 1 st jacka(tunnare typ)
och gärna ha så att jag kan strappa på min sovsäck på ett bra sätt. Med goda utbyggnads möjligheter.. bör vara tålig för väder, vind, smuts, sand osv.. inte vara allt för uppseende väckande