Stefang
Avslutat medlemskap
Hej
Jag har en d300 och en sb800 blixt och undrar hur man ska använda den på bästa sätt trådlöst och vad jag behöver. Jag kan ju utlösa den genom att använda den inbyggda blixten men även om jag slår av den i inställningar så slår det ju ut en svag blixt, vilket jag inte vill. Finns det något man kan köpa och sätta på kameran eller liknande?
Tack
Jag har en d300 och en sb800 blixt och undrar hur man ska använda den på bästa sätt trådlöst och vad jag behöver. Jag kan ju utlösa den genom att använda den inbyggda blixten men även om jag slår av den i inställningar så slår det ju ut en svag blixt, vilket jag inte vill. Finns det något man kan köpa och sätta på kameran eller liknande?
Tack





