Annons

Hur hantera versioner av samma bild

Produkter
(logga in för att koppla)

First-Axe

Ny medlem
Hej ! Har endast ett år här på FS med mycket glädje. Har haft en bild med många kommentarer där jag lagt in flera versioner. Har sökt efter lite svar på följande funderingar men inte lyckats, varför jag provar så här.

Dels har jag problem med att versionerna ibland inte visas korrekt, gör jag något fel?

Vissa bilder har jag låtit bli att spara version 1 med en kommentar. Kan jag se någonstans i efterhand att så skett?

Hur jobbar ni andra med versioner.? Tex. när flera synpunkter pekar på en som är bäst ska man ta bort dom andra eller låta alla vara kvar ?

Aktuell version är tydligen låst, hur raderar jag den utan att påverka dom övriga?

I mitt fall så har version 1 fått bäst bedömningar, hur får jag tillbaka den som aktuell bild som visas först ?

Mycket dumma frågor men frågar man inte får man heller aldrig några svar.

Hälsningar / Anders
 

First-Axe

Ny medlem
Aktuell version är tydligen låst, hur raderar jag den utan att påverka dom övriga?

I mitt fall så har version 1 fått bäst bedömningar, hur får jag tillbaka den som aktuell bild som visas först ?

Hälsningar / Anders
Kom själv på svaret på detta efter lite klurande. Man laddar helt enkelt upp version 1 på nytt så hamnar den främst. Därmed kan nuvarande aktuell version raderas. Säkert är svaren på dom andra frågorna lika löjligt enkla.

Shame on you Axe.
 
ANNONS