Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur hittade du fotosidan.se?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur hittade du fotosidan.se?

  • Via länksamling

    Röster: 58 19.5%
  • Via tidskrift

    Röster: 33 11.1%
  • Via mail

    Röster: 14 4.7%
  • Via sökmotor

    Röster: 80 26.9%
  • Via muntlig kontakt

    Röster: 71 23.9%
  • Annan, se nedan

    Röster: 41 13.8%

  • Totala väljare
    297
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

FredrikB

Aktiv medlem
Hittade den via ett inlägg i swnet.foto någon gång i somras (2001). Är fast och beroende sedan dess... :D
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Bara för klargöra:

Vi registrerade fotosidan.com först, ganska snart efter att vi registrerat fotosidan.com ansökte vi om fotosidan.se men eftersom det tar extra tid så hann fotosidan.nu registrera sin sajt.
 

villgot

Aktiv medlem
Jag tror jag satt och lekte med adresser som kunde vara ngt trevligt på och hittade ju ett guldkorn.
 

Maxell

Aktiv medlem
Jag kom också hit via Utsidan.

Får passa på och ösa lite beröm. Ni gör ett helt enastående jobb med både Utsidan och Fotosidan.
 

SALLE

Ny medlem
JAG FICK REDA PÅ DEN PÅ FOTOMÄSSAN I JÖNKÖPING. DET VAR DEN BÄSTA SIDAN JAG HITTAT. SOM NYBLIVEN FOTO ENTUIAST SÅ FINNS DET SÅ MYCKET ATT LÄRA SIG OCH FÅ SVAR PÅ SAKER MAN UNDRAR.
 

flutte

Aktiv medlem
Någon på swnet.fotografi på news som nämnde det tror jag att det bör ha varit...

/Fredrik
 

pettersson

Aktiv medlem
När jag inte kunde ett smack om foto typ på sen- hösten sökte jag på foto eller nogot sådant. Tittade in, tyckte det inte var jätte bra tror jag men av någon anledning återkom jag fler och fler gånger, varför jag blev medlemm mins jag nog inte, kanske ville jag skriva något i forumen, i alla fall är jag totalt fast nu.

Andreas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS