Annons

Hur kollar men om Check & Clean ingick i köpet?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjenare är nu så att jag ville ha en liten rengöring av min D80 som jag köpte i Maj, har tagit ungefär 5-6 000 exponeringar, kanske inte överdrivet mycket men tänkte att det kunde vara värt ändå då jag har lite damm osv jag vill ha väck :)

Undrar nu hur man kollar om man har med Check & Clean? står det på kvittot eller var någon stans står det? för har för mig de sa något om det men är inte säker

Tacksam för svar :)

Tjenare är nu så att jag ville ha en liten rengöring av min D80 som jag köpte i Maj, har tagit ungefär 5-6 000 exponeringar, kanske inte överdrivet mycket men tänkte att det kunde vara värt ändå då jag har lite damm osv jag vill ha väck :)

Undrar nu hur man kollar om man har med Check & Clean? står det på kvittot eller var någon stans står det? för har för mig de sa något om det men är inte säker

Tacksam för svar :)

Finns det nåt bättre sätt än att kolla med säljaren/butiken, alternativt med Nikon?

Kan inte komma på nåt bättre iaf...

Om du har köpt det av en svensk återförsäljare så ingår det. Bara att traska in till närmaste butik med ditt kvitto och be dem skicka in den.

Ser inte problemet med att kolla med Sveriges största fotoforum innan man springer ner till en butik. Är ju en tämligen enkel fråga.

Jag menade inte att vara oförskämd mot trådstartaren, eller att tråden är ett "problem", bara att detta med hur C&C funkar verkade vara ett problem för honom, som jag ansåg/anser enklast får korrekt svar från säljaren av kameran.

Men som sagt inte menat vara besserwissersnack från mej! ;-)

Jag menade inte att vara oförskämd mot trådstartaren, eller att tråden är ett "problem", bara att detta med hur C&C funkar verkade vara ett problem för honom, som jag ansåg/anser enklast får korrekt svar från säljaren av kameran.

Men som sagt inte menat vara besserwissersnack från mej! ;-)

Då får även jag be om ursäkt. Är nämligen allergisk mot "googla det"- svar. Nu verkar jag dock blivit drabbad av hypokondri och ser dessa svar överallt =)

ANNONS
Götaplatsens Foto