Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur lång tid tar det att få tidningen efter releasedatum?

Produkter
(logga in för att koppla)

eif

Aktiv medlem
Hej! Jag startade en prenumeration på fotosidan magasin 25 sep och tänkte höra om/när senaste numret kan tänkas hamna i postlådan? Jag har tillgång till den digitala varianten men då jag är lite oldschool så föredrar jag att läsa pappersvarianten ☺ mvh
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej!

Normalt så kommer pappersutgåvan ut till prenumeranter ett par dagar innan den kommer till butik. Den 25/9 hade dock adressfilen redan gått till tryckeriet så du fanns inte med i första omgången men vi fångar upp eftersläntare som beställer i samband med nytt nummer så inom någon vecka skall du ha tidningen. Annars återkom!
 

eif

Aktiv medlem
Hej!

Normalt så kommer pappersutgåvan ut till prenumeranter ett par dagar innan den kommer till butik. Den 25/9 hade dock adressfilen redan gått till tryckeriet så du fanns inte med i första omgången men vi fångar upp eftersläntare som beställer i samband med nytt nummer så inom någon vecka skall du ha tidningen. Annars återkom!
Tack för snabbt svar! Jag avvaktar och ser vad som händer 🙂
 
ANNONS