Mitchy
Aktiv medlem
Hejsan!
Jag ska skicka iväg ett tamron 17-50 och ett 400D hus på justering och vill ha hjälp med hur jag ska packa ned det. Självklart förstår jag att man iprincip ska kunna tappa kartongen från ståhöjd utan att nått går sönder. Men hur jag ska packa för att få det så vet jag ej.
Jag har ton med skumplast och kartonger i olika storlekar.
Jag ska skicka iväg ett tamron 17-50 och ett 400D hus på justering och vill ha hjälp med hur jag ska packa ned det. Självklart förstår jag att man iprincip ska kunna tappa kartongen från ståhöjd utan att nått går sönder. Men hur jag ska packa för att få det så vet jag ej.
Jag har ton med skumplast och kartonger i olika storlekar.





