Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur softa bild?
- Trådstartare skylifter
- Start datum
pellepiano
Aktiv medlem
Duplicera ditt lager , lägg gaussisk oskärpa på det övre lagret så det blir suddigt. Sänk opaciteten på det lagret tills det är lagom softat.
Du kan oxå sätta det övre lagret i blandningsläge Soft Light ( Mjukt Ljus ).
Du kan oxå sätta det övre lagret i blandningsläge Soft Light ( Mjukt Ljus ).
moderskeppet
Aktiv medlem
Jag har gjort en video med en lite mer avancerad metod som oxå är snygg: http://www.moderskeppet.se/video/show_20.php
Amin
Aktiv medlem
noiseware professional
ursaäkat om jag stavat fel, men det finns ett plugin som heter noiseware pro.. med den kan man få väldigt softa bilder utan att sabba skärpan.. dock rekomenderar jag precis som per att du jobbar med lager.. att lägga ett filter på övre lagret och sen sänka oppacitet är jättebra, du kan även sutta konturerna på din bild helt för att behålla skärpa.
LYCKA TILL
ursaäkat om jag stavat fel, men det finns ett plugin som heter noiseware pro.. med den kan man få väldigt softa bilder utan att sabba skärpan.. dock rekomenderar jag precis som per att du jobbar med lager.. att lägga ett filter på övre lagret och sen sänka oppacitet är jättebra, du kan även sutta konturerna på din bild helt för att behålla skärpa.
LYCKA TILL