Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyra digitalkamera?

Produkter
(logga in för att koppla)
www.yfo.se

Testa dem.

Jag har ingen aning vad de tar för priser eftersom deras skitta sida inte fungerar i Mozilla.

De är ju macanvändare så det kanske inte är så jätteförvånande att deras sida inte fungerar bra i alla browsers...

EdwardH skrev:
www.yfo.se

Testa dem.

Jag har ingen aning vad de tar för priser eftersom deras skitta sida inte fungerar i Mozilla.

De är ju macanvändare så det kanske inte är så jätteförvånande att deras sida inte fungerar bra i alla browsers...

Du måste ha något fel på dit system för mig fungerar sidan i alla fall i mozilla

ohls skrev:
Du måste ha något fel på dit system för mig fungerar sidan i alla fall i mozilla

Kan du komma in på underlänkarna? Jag får en halvt fungerande sida i Opera fast när jag försöker komma in på tex begagnat -> blixtar så kommer inte sidan fram.

ANNONS
Götaplatsens Foto