Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Imponerad av Canon Service (SCS i Upplands Väsby)

Produkter
(logga in för att koppla)

Yooda

Aktiv medlem
Då min kamera förmodligen missfocuserar så bestämde jag mig för att ringa Stockholm Central Service och kolla hur man går till väga.
Teknikern va upptagen men ringde upp mig efter ca 10 min. Han förklarade utförligt hur dom går till väga när dom ställer in linser m.m och va mycket hjälpsam och trevlig. Jag kollade kollade om det fanns någon chans att man kunde få det åtgärdat till helgen då jag förmodligen ska till en paintball turnering o försöka plåta lite, han skullese om det gick att fixa :)

Åkte runt 14 tiden dit med hus och 3 objektiv och nu ikväll 20.00 ringde teknikern och berättade att allt var klart :D
Kameran focuserade fel och även 2 av objektiven behövde ställas in, så nu är allt åtgärdat och sensorn och spegeln är rengjord och ny mjukvara inlaggd...

Tror inte man kan be om bättre service ;)

Oftast är det negativ kritik som florerar i forumen om serviceverkstäder, så jag tänkte bryta trenden och sprida lite positiv kritik :)

Tack för mig...

//Daniel J

ANNONS
Götaplatsens Foto