Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

inredning för kamera och objektiv för Haglöfs OXO

Produkter
(logga in för att koppla)
Lustigt. Kollade just en OXO 70 och tyckte också den kunde vara smart som kombinerad foto- och turryggsäck eftersom den är uppdelad i två delar. Jag bär allt när hustrun och jag är ute på tur eftersom hon inte får bära tungt så en stor säck behövs. Fast jag tänkte ha kameraprylarna längst ner och kläder och matsäck och sånt i övre delen. Spade, liggunderlag, ev stativ utanpå. Det kanske finns en liknande insats som får rum i undre delen. Eller också tillverkar man själv inredning av ett liggunderlag.

Märket på kamerablocket heter dock Dakine och inte Dacine som det står i inlägget. Nu framgår ju det förvisso om man följer länken, men ändå.

F-stop är en annan aktör som har kamerablock, men de finns inte att köpa i Sverige vad jag vet.

ANNONS
Götaplatsens Foto