Annons

INSTAGRAM. Vad heter ni?

Produkter
(logga in för att koppla)

JanRön

Aktiv medlem
Hej vi fotar lite av varje men mest portrÀtt/bröllop

 

Cristal

Medlem
Hej
Vad heter ni pÄ Instagram?
SlÀng in ditt nick + lÀnk i en kommentar vetja ;)


Jag orkar inget skitsnack hÀr i trÄden, om att Insta Àr sÄ hemskt hit och dit. Jag Àr sjÀlv en seriös amatörfotograf som funnit att Instagram har sin funktion.. inte konstigare Àn sÄ.

Nick: DRYLOOPS
https://instagram.com/dryloops/

/N
AnvÀnds vÀldigt sporadiskt. Borde vara mer aktiv, kÀnner jag nu...
Nick: pbphoto4
Profil:
 

Jonah Lake

Avslutat medlemskap
Hej, jag kommer att köra med en kamera och ett objektiv i ett Är. Detta projekt började igÄr. Jag vill se hur en billig utrustning med manuellt objektiv kan utveckla mig som fotograf. Lite trött pÄ allt snack om Megapixlar, pixel-peeping, snabb AF, Ibis etc.

Kamera Fujifilm XE1 frÄn 2013, objektiv Konica Hexanon 40mmF1.8 frÄn 1979
Kostnad 1200kr i December 2020.

Mina top 10 bilder skall jag printa i 50x40cm och 52 bilder skall bli till en personlig fotobok/dagbok..

Kameran har bara 16MP men underbara fÀrger och personlighet. Objektivet Àr soft upp till F4 och har en vÀldigt speciell karaktÀr vid F1.8. En kul utmaning som ger mig inspiration till att gÄ ut och fota mer.

Följ Àventyret hÀr. @xftales

En bild frÄn igÄr.

DSCF4730-02.jpeg
 

OförbÀtterlig

Aktiv medlem
Jag började anvÀnda Instagram först idag, sÄ det finns inte sÄ mÄnga bilder dÀr Àn, men tanken Àr att fylla pÄ med gamla och nya framöver =)

Jag fotar nÀstan uteslutande fÄgel.

 

Vandraren

Aktiv medlem
Har haft Instagram i mĂ„nga Ă„r men ha r ett relativ ny- eller snarar omstartat konto för foto. Djur och natur, mest fĂ„glar. Även ett personligt dĂ€r det mest Ă€r cykel och allt annat som hĂ€nder.


//Hasse
 
ANNONS