Annons

Intresserad av HDR

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

steffe82

Medlem
Ny post uppe

Har precis lagt upp en ny post, med före/efter bilder samt beskrivning av hur bilden är behandlad
obs enbart på engelska
 

ZinneD

Aktiv medlem
Alltid kul att läsa sådant som kan hjälpa många. Kul att du har tagit dig tiden :)

Jag måste också vara lite kritisk och rekommendera dig att gå igenom texten några gånger, där finns massvis av språkliga fel så som särskrivningar, felaktigt användande av de/dem/"dom" etc. Det bör du korrigera.

Fina bilder du har tagit :)
 

steffe82

Medlem
Alltid kul att läsa sådant som kan hjälpa många. Kul att du har tagit dig tiden :)

Jag måste också vara lite kritisk och rekommendera dig att gå igenom texten några gånger, där finns massvis av språkliga fel så som särskrivningar, felaktigt användande av de/dem/"dom" etc. Det bör du korrigera.

Fina bilder du har tagit :)
Tack för din feedback ZinneD,, är medveten om att texten inte är perfekt, men har dyslexi så gör så gott jag kan :) hoppas det är någorlunda lätt förstått iallafall.
har väldigt ont om tid just nu, men min förhoppning är att kunna skriva betydligt mer inom en snar framtid
 

ZinneD

Aktiv medlem
Tack för din feedback ZinneD,, är medveten om att texten inte är perfekt, men har dyslexi så gör så gott jag kan :) hoppas det är någorlunda lätt förstått iallafall.
har väldigt ont om tid just nu, men min förhoppning är att kunna skriva betydligt mer inom en snar framtid
Ok, bara kör så de ryker :)
 

Tell

Aktiv medlem
Ja vet inte ja, men är det verkligen vettigt att du har en tråd som du spammar i varje gång du uppar din "hdr"-blogg? Skulle väl se lite sisodär ut om fler skulle göra det, eller hur?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS