Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Känna live på Lowepro väskor
- Trådstartare mazz
- Start datum
maxzomborszki
Aktiv medlem
Kolla även på Sergelfoto (Slöjdgatan vid Hötorget). Jag har köpt mina Lowepro där och de brukar ha en del av sortimentet inne.
Kan dessutom vara bra att känna till då de är en av de få hyffsat välsorterade fotobutikerna i Stockholm som har öppet på lördagar.
Kan dessutom vara bra att känna till då de är en av de få hyffsat välsorterade fotobutikerna i Stockholm som har öppet på lördagar.
mazz
Aktiv medlem
Tac Micke Men Japanphoto har inte någon butik i sthlm bara i gbg malmö... 
Tack Max jag gick förbi sergelfoto och var in i deran butik och pratade med försäljaren, han föreslog att antingen schönersfoto eller kameradoktorn... För han själv säljer gärna väskan, men inte beställer hem åt mig bara för att jag vill känna på den.
Grejen e den jue jag villju ta dit min utrusstning och se om datorn dår ned, med kamerahus, objektiv osv. Passar det inte för mig så vill jag jue inte ha den och då kan han inte bara skicka tillbaks den...
Men att dom har öppet på lördagar som renodlad fotobutik är jue ett plus...
Skall se om jag kan droppa in på Kameradoktorn imorgon...
Tack Max jag gick förbi sergelfoto och var in i deran butik och pratade med försäljaren, han föreslog att antingen schönersfoto eller kameradoktorn... För han själv säljer gärna väskan, men inte beställer hem åt mig bara för att jag vill känna på den.
Grejen e den jue jag villju ta dit min utrusstning och se om datorn dår ned, med kamerahus, objektiv osv. Passar det inte för mig så vill jag jue inte ha den och då kan han inte bara skicka tillbaks den...
Men att dom har öppet på lördagar som renodlad fotobutik är jue ett plus...
Skall se om jag kan droppa in på Kameradoktorn imorgon...
Olle
Aktiv medlem
Focus Trading AB importerar Lowepro till Sverige.
Dom kan ge dig information om närmaste återförsäljare.
http://www.lowepro.com/where_to_buy/international/sweden.aspx
Olle
Dom kan ge dig information om närmaste återförsäljare.
http://www.lowepro.com/where_to_buy/international/sweden.aspx
Olle