Annons

Köpa 1ds Mk II för 19 kkr? (var: "Vad tror ni Om detta?")

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Vad tror ni Om detta?

Jag har ett erbjudande att köpa en 1DSMarkII för 19.000:- begagnad naturligtvis. I övrigt vet jag inte mkt om den. Vet inte skicket, slutare osv.

vad tror ni? kan denna kameran vara så "billig" även om den är helt slutkörd? tacksam för snabbt svar

Verkar vara för biligt. Om du inte kan få möta säljaren, göra affären genom att få ta på kameran och undersöka den skull inte jag gjort det.

Jan

Är det inte den som kostar över 70.000:- ny? Jag såg den begagnad på blocket för runt 50.000:-. Tycker det verkar mysko. Stöldgods kanske?

mvh

Johnnie

Tveksam till att det skulle existera slutkörda ex. Möjligen hårdkörda. Kameran har bara funnits ett år på marknaden.

ok... tyckte bara att det lät så billigt... kan ju iof vara massa bucklor o skit på den... jag ska kolla up pdet närmare.. tack för visat intresse som en viss Ascberg säger

Bucklor är inte så mycket att bry sig om när det gäller Eos 1D-hus. Däremot ska ju kameran inte vara stulen. Tänkt på att du kan bli av med kameran om den visar sig vara stulen. Då är du 20 000 fattigare. "God tro" finns inte längre.

ANNONS
Götaplatsens Foto