Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa batterigrepp

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu har jag inte provat just det där greppet, men då jag läste recensionerna lite längre ner blev i alla fall jag ytterst tveksam till om det skulle vara värt det. Om du sedan räknar på frakt (ca 50$ som billigast) så är du genast uppe i _minst_ 120$, vilket med dagens valutakurs på 8,38kr motsvarar ca 1000kr. För de pengarna får du ett begagnat Canon. Då är inte ev. tull m.m. inräknad.

Mvh/Pär

Kolla på fotofyndet.se ang batterigrepp, köpte mitt stativfäste till mitt 70-200 f4L för 400:- istället för 1200:- orig.

Original

Jag är helnöjd med batterigreppet ORIGINAL med min D400
Synd att laddaren för 2 batterier kostar nära 800:- för i den kan man ladda 2 batterier samtidigt.

Tack för alla tips

Jag har köpt ett begagnat orginal, angående det som jag skulle köpa på B & H Photo så var det på plats i New York som jag tänkte köpa det.

Tack igen för alla tips

MVH
Markus

ANNONS
Götaplatsens Foto