Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpa från usa
- Trådstartare sunderlux
- Start datum
DaMoose
Aktiv medlem
Kolla in http://zebramedia.biz
Ett svenska(?) företag som verkar erbjuda liknande prylar till, enligt svensk standard, bra priser. 4500:- för en 30 GB Flashtrax mot ca. 3500:- från USA. Tänk då på att det tillkommer moms + tull när den kommer in i Sverige. Plus att det inte är säkert att laddaren funkar utan adapter 110 till 220V, detta brukar dock inte vara något problem.
Men sen så har du ju ingen garanti heller....om du inte vill skicka tillbaka den över Atlanten förstås.
Jag funderar på att köpa en 40 GB X-Drive II själv.
Ett svenska(?) företag som verkar erbjuda liknande prylar till, enligt svensk standard, bra priser. 4500:- för en 30 GB Flashtrax mot ca. 3500:- från USA. Tänk då på att det tillkommer moms + tull när den kommer in i Sverige. Plus att det inte är säkert att laddaren funkar utan adapter 110 till 220V, detta brukar dock inte vara något problem.
Men sen så har du ju ingen garanti heller....om du inte vill skicka tillbaka den över Atlanten förstås.
barret
Aktiv medlem
DaMoose skrev:
Kolla in http://zebramedia.biz
Har handlat från Zebramedia. Grejorna skickas från Nyköping...eller missförstod jag inlägget?
sunderlux
Aktiv medlem
Märkligt, zebramedias hemsida ser precis ut som www.mydigitaldiscount.com
Undrar om de har något att göra med varandra. Jag får nog väga lite för och nackdelar. Lättåtkommlig support eller pris?
niklas
Undrar om de har något att göra med varandra. Jag får nog väga lite för och nackdelar. Lättåtkommlig support eller pris?
niklas
melker2001
Aktiv medlem
Zebramedia
Funkar tokbra med zebramedia,otroligt snabba leveranser, alltid dagen efter beställning.
För övrigt funkar batterierna till Canon mkt bra.
// Håkan
Funkar tokbra med zebramedia,otroligt snabba leveranser, alltid dagen efter beställning.
För övrigt funkar batterierna till Canon mkt bra.
// Håkan
melker2001
Aktiv medlem
Nikon
Vet inte jag kör Canon men det troliga är att det funkar bra även till Nikon.
// Håkan
Vet inte jag kör Canon men det troliga är att det funkar bra även till Nikon.
// Håkan
melker2001
Aktiv medlem
Sorry
Ok!
Sorry.
// Håkan
Ok!
Sorry.
// Håkan