Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kalender med egna bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Maxe

Aktiv medlem
Har gjort skickat in bilder till Extrafilm.se som skapar en årskalender med dessa - 1 bild/månad jan-dec. När jag sedan fick dessa så var kalendern tryckt på fotopapper - vilket jag inte räknat med, ej heller framgick detta.

Vi vill ha en kalender som man kan anteckan i dvs den skall vara tryckt på "vanligt" tjockare papper. Vilka trycker sådana kalendrar. Tanken är att trycka barnbilder som blir en bar julklapp till släkten.

Mvh

Johan Maxe

*skratt*

På clickit som jag rekommenderade helt baserat på deras hemsida så kan man också specificera text på bilderna, texter på olika dagar, markeringar på olika dagar...

"Här har mormor en färdigtryck kalender med alla barnbarnens födelsedagar, namnsdagar och andra stora händelser..."

Önskefoto gör sådana kalendrar du efterfrågar. Kanske inte världens bästa upplösning på trycket, dock helt okej för kalendrar ämnade för släkten med familjebilder.

ANNONS
Götaplatsens Foto