Andreas Elmquist
Medlem
Jag ska under ca 6 månader resa till/runt Sydafrika. Förhoppningsvis så finns det en del att fotografera under dessa månader men problemet är att jag inte riktigt kan bestämma mig för hur jag ska packa min utrustning. Alternativen är följande:
Fotoryggsäck:Nature Trekker
Fördelar är att den är skön att bära på men ganska klumpig att släpa runt på när man ska resa med annan packning.
Off Road2 + objektivväskor
Fördelar med detta är att jag alltid kan ha kameran till hands och sen bära resten av utrustningen i ryggsäcken och då även kuna banta ner packningen till vad jag behöver angående kläder mm.
Min kamerauttrustning består av tre objektiv (20-200mm),två kamerahus,blixt,stativ + smått o gott.
Hur skulle ni göra/tänka?
Fundera på saken!
Andreas Elmquist
Fotoryggsäck:Nature Trekker
Fördelar är att den är skön att bära på men ganska klumpig att släpa runt på när man ska resa med annan packning.
Off Road2 + objektivväskor
Fördelar med detta är att jag alltid kan ha kameran till hands och sen bära resten av utrustningen i ryggsäcken och då även kuna banta ner packningen till vad jag behöver angående kläder mm.
Min kamerauttrustning består av tre objektiv (20-200mm),två kamerahus,blixt,stativ + smått o gott.
Hur skulle ni göra/tänka?
Fundera på saken!
Andreas Elmquist
Senast ändrad: