Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kan jag använda PS CS
- Trådstartare Manke80
- Start datum
Manke80
Aktiv medlem
chisel skrev:
Nåt speciellt du vill åt i CS?
Min xp2200+, 512 mb ram och 128 mb grafikkort gick betydligt mycket långsammare i CS =)
Nja, vissa nya funktioner som korrigering av skuggor/högdagrar är ju inte så dumt. Sen är det ju alltid kul att ha det senaste.
Magnus
Damocles
Aktiv medlem
256 RAM är INTE att rekomendera med CS.
Kör du XP ska du ha 256 för att operativet i sig ska köra smidigt. W2K klarar sig på 128. Men det är operativet i sig. Lägger du sedan på CS så skulle jag vilja påstå en 256MB extra för CS.
Jag har 2GB i min burk och slår fortfarande i taket ibland, men inte på långa vägar så ofta som med 1GB. Men det beror lite på hur man jobbar, och med vilka bilder man jobbar.
Kör du XP ska du ha 256 för att operativet i sig ska köra smidigt. W2K klarar sig på 128. Men det är operativet i sig. Lägger du sedan på CS så skulle jag vilja påstå en 256MB extra för CS.
Jag har 2GB i min burk och slår fortfarande i taket ibland, men inte på långa vägar så ofta som med 1GB. Men det beror lite på hur man jobbar, och med vilka bilder man jobbar.
Lasse H
Aktiv medlem
Damocles skrev:
256 RAM är INTE att rekomendera med CS.
Du har väl tänkt på att tilldela Ps RAM- minne så det räcker ?
mvh