Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Knäpp händelselista

Produkter
(logga in för att koppla)

Haifisch

Aktiv medlem
Min händelselista har ballat ur totalt.

Den visar bara 1 eller 2 händelser per sida. Bilder som vänner lägger upp syns inte eller kommer i en enda lång lista efter varandra och då inte heller allihop som skall synas.

Det började i slutet av förra veckan. Jag har testat med IE8, Firefox och Google Chrome samt iPhone Safari. Samma sak på alla webläsare och även på en annan dator. Jag har INTE ändrat några inställningar för att få detta att hända. Det bara var så helt plötsligt. Sjukt störigt.

What gives?

Ja det var jag som mekat lite med att "komprimera" händelselistan när en person laddat upp många bilder på en gång, så man slipper få en lista med sida efter sida med "... har laddat upp bilden".
Men den komprimerade visst lite för mycket... :) Jag har stängt av det nu, behöver som synes testas mer.

Min händelselista har också börjat bråka. Den senaste bildkommentaren syns inte som händelse och jag kan heller inte besvara kommentaren som inte syns i händelselistan. Då jag försöker ser det ut som om jag skulle besvara en tidigare kommentar istället. Jag har loggat ut och loggat in igen, uppdaterat sidan och nu vet jag inget mer att göra. Håller ni på med något?
/Anna

Nej jag "mekar" inte med något.

Kan du berätta vilken bild/kommentar det gäller, så kan jag kolla.

ANNONS
Götaplatsens Foto