cupofcocoa
Avslutat medlemskap
Ursäkta, lite ny här men jag är ute efter lite råd. I rådande stund är flickvännen förbannad för att någon tomte på elgiganten lurat på henne en kamera som inte riktigt gör som hon vill och eftersom kompakt kamror inte är mitt område så är jag ute på tunn is vilket är orsaken till att jag vänder mig hit där förhoppningsvis någon vet.
Hon vill ha tillgång till "continues shooting" eller åtminstone en funktion där man kan stänga av "image review" som vi andra hittar i våra DSLR kamror. Hon vill kunna snabbt hitta och ta en bild av djuret (eller det hon pekar på) men fortsätta följa det och inte låta skärmen bli upptagen (och således hennes enda sökare) med bild hon redan tagit.
Skulle bli evigt lycklig över tips.
I övrigt - god natt!
Hon vill ha tillgång till "continues shooting" eller åtminstone en funktion där man kan stänga av "image review" som vi andra hittar i våra DSLR kamror. Hon vill kunna snabbt hitta och ta en bild av djuret (eller det hon pekar på) men fortsätta följa det och inte låta skärmen bli upptagen (och således hennes enda sökare) med bild hon redan tagit.
Skulle bli evigt lycklig över tips.
I övrigt - god natt!