jugg
Ny medlem
Förstår ingenting
har fotat raw med min nya 40d men när jag ska öppna dem i typ cs2 eller annat program så säger den bara att filtypen inte stöds... någon som vet varför??
detta fungerade utmärkt att göra med min 20d som jag fotade med förut.... inte ens aperture vill veta av bilderna... men i kameran syns dom fint...
någon som har råd och hjälp???
// Tim
har fotat raw med min nya 40d men när jag ska öppna dem i typ cs2 eller annat program så säger den bara att filtypen inte stöds... någon som vet varför??
detta fungerade utmärkt att göra med min 20d som jag fotade med förut.... inte ens aperture vill veta av bilderna... men i kameran syns dom fint...
någon som har råd och hjälp???
// Tim




