sonni
Aktiv medlem
Jag läser att en del medlemmar i FS irriterar sig väldigt mycket på att vissa grundläggande frågor tas upp om och om igen. Jag känner mig träffad eftersom jag vid ett flertal tillfällen frågat om sådant som är självklarheter för den som har större erfarenhet än jag. Och efter ett tag så upptäcker jag dessutom att det finns ett flertal gamla trådar om det jag frågat om, och att frågan desssutom kommer upp en gång till.
Det vore ju tråkigt om FS bara skulle vara till för att proffs ska kunna diskutera sofistikerade problem med varandra, eftersom jag tycker att just bredden i kunskap och engagemang är det som är så härligt med FS.
Men varför inte starta ett "Nybörjarforum" där vi blåbär kan få tjata om med våra banala frågor? Då skulle ju de som inte står ut med en fråga till om "att fota i köldgrader" slippa läsa det hela.
Det vore ju tråkigt om FS bara skulle vara till för att proffs ska kunna diskutera sofistikerade problem med varandra, eftersom jag tycker att just bredden i kunskap och engagemang är det som är så härligt med FS.
Men varför inte starta ett "Nybörjarforum" där vi blåbär kan få tjata om med våra banala frågor? Då skulle ju de som inte står ut med en fråga till om "att fota i köldgrader" slippa läsa det hela.